"הגדעונים": הקמת מלכות יהודה, ולו"ז להקמת בית מקדש • פרופיל

    קובי פינקלר 3 Comment on "הגדעונים": הקמת מלכות יהודה, ולו"ז להקמת בית מקדש • פרופיל
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנתיים וחודשיים של מעקבים, איסוף מידע וחקירות למן יום הקמתה של התארגנות "הגדעונים", מגיעים הבוקר לידי סיום עם הגשת כתבי אישום על חלק מחברי ההתארגנות וחשיפה ראשונה על דרכי התארגנותם.

    במקביל מוגש הבוקר גם כתב אישום בגין 2 מעשי רצח ושלושה ניסיונות רצח נגד עמירם בן אוליאל תושב ירושלים בחשד כי הוא ביצע את פיגוע הרצח בכפר דומא לפני חמישה חודשים.

    יחד עמו מואשם קטין תושב השומרון א. א. בחשד שהיה שותף מלא לרצח הן בתכנון, הן בידיעה על תכנונו והן על כוונת עמירם בן אוליאל לבצעו.

    יחד עם שניים אלו הוגשו לבית המשפט עוד כתבי אישום כנגד פעילים נוספים על פעילות טרור נוספת שהייתה בשנה האחרונה בתחומי ישראל רבתי.

    בשב"כ אומרים הבוקר כי עם הקמתה של התארגנות בחודש אוקטובר 2013 הם שמו להם למטרה להקים כאן את מלכות יהודה, כשכללי היסוד שלה הם: מחויבות השלטון לקדם מינוי מלך, לבער את העבודה זרה והצהרה של השלטון להקמת בית מקדש עם לוח זמנים סביר.

    לשם הוצאת התכנית לפועל אספו המארגנים פעילים שונים שאמונים על תורה זה בגילאי 15-15 כשהם מאורגנים בתאים קטנים בני 3-5 פעילים בכל רחבי הארץ עם הזדהות עם הרעיון ועם הנחיות ברורות כיצד לפעול כדי לא ליפול בידי הרשויות.

    במהלך שנת 2014 ביצעו חברי ההתארגנות מספר פיגועים ובהם הצתת מנזר, הצתת מחסן ומונית,הצתת בית באזור יתיר ועוד.

    בשנת 2015 עלו חברי החוליות מדרגה תוך כדי כוונה לבצע פיגוע שיהא גם בנפש ולא רק כלפי רכוש וכך בעקבות רציחתו של מלאכי רוזנפלד ביולי בשנה שעברה החליטו שניים מהם עמירם בן אוליאל והקטין א.א. לבצע פיגוע שיהווה תשובה הולמת לרצח מלאכי.

    בליל ה 30.7.15 נפגשו אוליאל והקטין לאיסוף מידע על הבתים בכפר דומא כשעמירם בן אוליאל מביא את כל חומרי התבערה והריסוס.

    למחרת קבעו השניים להיפגש בחוות ישוב הדעת אך משום מה הקטין לא הגיע ועמירם יצא לבדו לכפר דומא ריסס את הבתים בתג מחיר השליך בקבוק תבערה לבית ריק ואחר כך לבית משפחת דוובשא אותו בחר מפאת היותו אחד מעשירי הכפר זאת כדי ליצור תודעה ציבורית לפיגוע.

    בין העצורים בפרשה עוד מספר מחברי ההתארגנות ובהם ינון ראובני שהיה מעורב בהצתת כנסיית הדורמציון,חנוך גנירם ועוד 3 קטינים.

    בשב"כ חוזרים ומדגישים כי כל פעולותיהם נעשו על פי חוק וכי כל אמצעי החקירה אושרו בידי הפרקליטות. 120 פעם ביקרו חוקרי השבכ בבתי משפט בתקופה האחרונה וכל זאת כדי לקבל אישורים לחקירות.

    בחקירה הופללו עד כה 23 צעירים המעורבים ב כ 20 מקרי תקיפת ערבים,ידויי אבנים,הצתות והשחתות רכוש של ערבים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שטויות במיץ עגבניות. מכירה היטב את החברה האלה. הוציאו אותם בצורה כ"כ מגוחכת שמראה עד כמה לא מכירים אותם ואת המניעים שלהם.

    2. 2

      לא מאמין במערכת המשפט בכלום.
      הציבור החרדי סובל מאין ספור רדיפות על ידי התקשורת וממסדי השלטון, אין סיבה שהוא לא יביע הזדהות עם אותם חבר׳ה שעוברים אותו דבר אפילו כשצבע הכיפה שלהם שונה

    3. 1

      רדיו קול חי הפך לסניף שוברים שתיקה,
      לא ייאמן שמביאים את שקרי השב"כ כעובדה